Zunifikowana Komunikacja - Unified Communications

Zdobycze technologii informatycznej zrewolucjonizowały proces wymiany informacji i danych pomiędzy firmami i organizacjami. Każda z nich otrzymuje codziennie ogromne ilości e-maili, telefonów, wiadomości głosowych i faksów, które muszą być w efektywny sposób przetworzone i wykorzystane. Jest to dziś kluczowy element dla sukcesu każdej firmy i organizacji.

Zunifikowana Komunikacja (Unified Communications) to połączenie wszelkich metod komunikacji (połączenia telefoniczne - stacjonarne i mobilne, telekonferencje, poczta elektroniczna, komunikatory, faksy, poczta głosowa, statusy dostępności użytkowników) w jeden spójny system.

Użytkownicy otrzymują w jednym miejscu dostęp do wszystkich kanałów komunikacyjnych, bez konieczności przełączania się pomiędzy różnymi systemami, programami, listami kontaktów, kontami poczty elektronicznej, faksami. Widzą statusy dostępności współpracowników. Dzięki temu mogą skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, na obsłudze klientów. Dla firm i organizacji oznacza to zwiększenie efektywności i produktywności oraz redukcję kosztów związanych z komunikacją.

Modernizując system telefoniczny warto rozważyć rozwiązania Zunifikowanej Komunikacji. Dzięki temu nowy, wdrożony system umożliwi profesjonalną i szybką komunikację z klientami oraz współpracownikami, zwiększy wydajność i efektywność działania pracowników oraz rentowność firmy.

Karima świadczy usługi konsultingowe i doradcze pomagając w doborze oraz eksploatacji rozwiązań telekomunikacyjnych oraz Zunifikowanej Komunikacji. Dzięki usprawnieniu i zoptymalizowaniu procesów komunikacji pracowników z klientami, pracowników w obrębie własnej organizacji, dzięki integracji systemu telekomunikacyjnego z systemem informatycznym, dzięki zastosowaniu rozwiązań telepracy zdecydowanie zwiększa się wydajność i efektywność działania.

Dowiedz się więcej  -  zwieksz wydajność  ...