Administracja i zarządzanie systemami telekomunikacyjnymi Unify (Siemens)

Proponujemy użytkownikom serwerów telekomunikacyjnych OpenScape, HiPath oraz central telefonicznych Hicom usługi administracji i zarządzania systemami. W ramach usługi użytkownik otrzymuje również możliwość korzystania ze wsparcia technicznego oraz konsultacji dotyczących systemu telekomunikacyjnego.

Pozwala to zwiększyć efektywność i wydajność działania firmy czy organizacji dzięki wykorzystaniu wszystkich możliwości już posiadanego systemu, jak również na efektywne kosztowo jego dopasowywanie do zmieniających się wymogów.

Usługi administracji i zarządzania serwerem telekomunikacyjnym OpenScape, HiPath lub centralą Hicom obejmują:

1. usługi nadzoru, kontroli i utrzymania:

  • utrzymanie systemu w ruchu z zachowaniem jego funkcjonalności
  • diagnostyka i kontrola pracy systemu (logi oraz komunikaty stanów i błędów)
  • zabezpieczenie systemem haseł przed nieautoryzowanym dostępem do oprogramowania sterującego oraz bazy danych konfiguracyjnych serwera
  • wykonywanie oraz utrzymywanie kopii bezpieczeństwa oprogramowania serwera, bazy danych konfiguracyjnych, komunikatów i zapowiedzi słownych

2. usługi zmiany ustawień oprogramowania sterującego:

  • programowanie ustawień telefonów cyfrowych, telefonów IP, telefonów bezprzewodowych DECT zintegrowanego systemu Cordless
  • programowanie uprawnień, zmiana numerów, przypisywanie nazw
  • programowanie kierowania wywołań, kolejek, grup dzwonienia
  • edycja bazy danych numerów telefonicznych i nazw użytkowników
  • programowanie systemu zarządzania połączeniami LCR - wyboru optymalnej drogi połączenia
  • programowanie systemu poczty głosowej, komunikatów i zapowiedzi słownych
  • inne zamiany ustawień w oprogramowaniu sterującym

Dowiedz się więcej ...